HEY PIGER!
Jeg håber i har haft en dejlig fredag indtil videre! Min startede i hvertfald, virkelig godt ud med motionsdag på vores skole! Min årgang og jeg skulle danse Zumba næsten hele dagen, det var vildt sjovt, og man blev virkelig revet med af dansen og den gode stemning.
Du får også virkelig hurtigt muskler, og forbrænder rigtigt hurtigt kalorier ved at danse Zumba.
Jeg overvejer stærkt at starte til det, hvis jeg får tid!
Har lige smidt et link her hvor du kan læse lidt mere om Zumba, tjek det ud! : http://www.zumbafitness.dk/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_term=&utm_campaign=Zumba_DK&gclid=CNG8trzG-7ICFUV2cAodTUYAEg
BLÅBÆR
Her er lige en super lækker opskrift på den bedste blåbær smoothie i verden!
Det skal du bruge (Til tre glas):
To en halv håndfulde frosne blåbær
en halv liters katon med banan/pære yoghurt
en banan
lidt sødmælk
og saft fra en lime
Sådan skal du gøre:
Meget simpelt! Bare blend det hele i en blender!
God ferie søde piger
kys

Ingen kommentarer:
Send en kommentar